شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۰
کد خبر: ۱۳۴۸۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کتابخانه مسجد النبی (ص) پس از انجام تعمیرات اساسی آماده ارائه خدمات به اعضای قبلی و عضو گیری از علاقه مندان و اعضای جدید است .
در سالن جدید کتابخانه مسجد النبی (ص) مطالعه کنیدبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر , مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 با مشارکت شهرداری منطقه تعمیرات اساسی  کتابخانه مسجد النبی (ص)  را انجام  داد.
تعمیرات انجام شده با هدف ایجاد فضایی استاندارد و مناسب برای مطالعه اعضای کتابخانه و بهره برداری بهینه از فضا صورت گرفته است.این اقدامات از شهریور ماه سال جاری آغاز و هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه  پایان یافته و شامل : دیوار کشی و جدا سازی فضای سالن مطالعه از مخزن،تعمیرات پنجره های کتابخانه، بهینه سازی مخزن و قفسه های کتاب ، تکمیل سیستم روشنایی و رنگ آمیزی سرتاسری کتابخانه بوده است.
در حال حاضر کتابخانه آماده بهره برداری علاقه مندان بوده و اعضا میتوانند بر اساس برنامه قبلی روزهای زوج و فرد مطالعه برای آقایان و خانم ها از امکانات مجموعه استفاده نمایند.
شهرروندان محترم میتوانند جهت ثبت نام و عضویت به نشانی : تهرانسر- شهرک پاسداران- خیابان شهید طالبی-کوچه 27 مرکزی- شماره 3 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره :44526462 تماس حاصل نمایند.

نظر شما