شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۷
کد خبر: ۱۳۴۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
نشست ادبی شرح و تفسیر غزلیات حافظ شیرازی در برنامه«امروز با حافظ» سه شنبه های هرهفته ساعت 16:30 در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
«امروز با حافظ» در فرهنگسرای عطارنیشابوریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست ادبی « امروز با حافظ » به منظور تحلیل و بررسی غزلیات حافظ شیرازی در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
در این نشست با حضور کارشناس برنامه کورس احمدی و علاقمندان به شعر و ادب پارسی ، سعی خواهد شد تا به فهم عمیق از پیام‌های شعر حافظ دست یافته و با استفاده از دانش و فهم خود، به تبادل نظر و بحث درباره مفاهیم و عوامل مختلف شعر حافظ پرداخته شود.

تفسیر غزل‌های حافظ بسیار پژوهیدۀ پژوهشگران و دانشمندان بوده است. هر غزل در خود دارای چندین مفهوم و تفسیر است و هر فرد می‌تواند بر اساس تجربه و دیدگاه خود، آن را به نحوی تفسیر کند. اما در کل، می‌توان گفت که غزل‌های حافظ درباره عشق بی‌قید و شرط به خدا، عشق عمیق به طبیعت و جهان، عشق به دیگران و همچنین درک عمیق از زندگی و معنای آن صحبت می‌کنند.
علاقمندان جهت شرکت رایگان در این برنامه می توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی مراجعه و یا با شماره تلفن 55135553 تماس حاصل نمایند.
نظر شما