پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۹۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، نشست ادبی نقد و بررسی کتاب "کبوتر با کبوتر؛ باز با باز" با حضور نویسنده و جمعی از اعضای کانون ادبی زنگ داستان، پنجشنبه ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴:۳۰ در کتابخانه اخلاق برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در ادامه سلسله نشست‌های ادبی فرهنگسرای اخلاق، کتاب "کبوتر با کبوتر؛ باز با باز" با حضور نویسنده "دکتر زهرا ایمانجانی"، منتقد ادبی "سحر فاطمی" ، کارشناس ادبی "طاهره امینی جزه" و جمعی از اعضای کانون ادبی زنگ داستان و علاقمندان به کتابخوانی به نقد تکنیکی و زیبایی شناسی فرم و محتوا می پردازند.
بر اساس این خبر، کتاب "کبوتر با کبوتر؛ باز با باز" مجموعه‌ای در حوزه شعر آزاد با رویکرد تکریم زنانه نوشته شده است که کشمکش‌های آدمی با خود را به رخ می‌کشد و عشق و عقل را به چالش می‌کشد.
 این خبر می‌افزاید: کتاب در قالب شعر آزاد که عشق و احساساتش و تکامل شخصیت انسانی را به چالش می‌کشد و وارد تفسیر عاقلانه از زندگی می‌شود.
 کتاب "کبوتر با کبوتر؛ باز با باز" نوشته دکتر زهرا ایمانجانی در سال ۱۴۰۱ در شمارگان 1000 جلد توسط انتشارات حدیث قلم وارد بازار نشر شده است.
کتابخانه اخلاق در میدان شهداء، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار ،شماره ۲۴ در طبقه سوم فرهنگسرای اخلاق واقع است.

نظر شما