جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۳۴۹۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
با حضور دانش آموزان نوجوان تهرانی کلید می خورد
فرهنگسرای بهمن همزمان با شروع سال تحصیلی، فصل جدید ویژه برنامه «اردوبازی» را با حضور دانش آموزان تهرانی برگزار می‌کند.
در فرهنگسرای بهمن؛
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با شروع فصل پائیز، این فرهنگسرا، ویژه برنامه «اردوبازی» را طبق روال فصل تابستان، باحضور دانش آموزان دختر و پسر اول و دوم متوسطه شهر تهران در قالب اردوهای یک‌ روزه (از ساعت 8 تا 16) برگزار می‌کند.

دانش آموزان با حضور در فرهنگسرا، به گروه های مختلف تقسیم شده و بعد از شرکت در تست گویندگی و اجراء به انجام بازی های گروهی از قبیل فوتسال، فوتبال چمن، بیگبال، لیزرتگ، تفنگ آب پاش، والیبال و والیبال ساحلی می پردازند.

همچنین بازی های انفرادی شامل کورن هول، تیروکمان، شوت دارت، تیراندازی، پرتاب دارت، کلوپ بازی (شامل بازی های تنیس روی میز، ایرهاکی، فوتبالدستی، سنگ، کاغذ، قیچی) و برگزاری مراسم اختتامیه از جمله بخش های متنوع این ویژه برنامه شاد و مفرح است که یک روز خاطره انگیز را برای شرکت کنندگان این اردوی یک روزه به ارمغان می آورد.

فصل جدید این اردوها با هدف افزایش مهارت های فردی و اجتماعی، رشد علمی و پرورش استعداد و توانمندی‌های نوجوانان و ایجاد بستر مناسب برای رقابت های سالم گروهی در قالب اجرای مسابقه و سرگرمی برگزار می شود.

براساس این گزارش، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 در تابستان سال جاری میزبان 2200 دانش آموز از نقاط مختلف شهر تهران بود که از سوی مدارس، مساجد و پایگاه های مناطق 22 گانه شهر تهران در این ویژه برنامه شرکت کردند.

فرهنگسراهای اشراق، رازی، خاوران، بهمن، سردار شهید سلیمانی، ولاء و انقلاب اسلامی برگزار کنندگان اردوهای یک روزه دانش آموزی در فصل پائیز هستند.
 علاقمندان برای اطلاع بیشتر می توانند با شماره 55312305 تماس بگیرند.
نظر شما