شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۰۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
فرهنگسرای امید با مشارکت دبیرستان نیک انجام کارگاه " به سوی آینده" را برگزار می کند.
ویژه نوجوانان مقطع دبیرستانبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و فرهنگسرای امید؛ با شروع سال تحصیلی ، دانش آموزان ، مخصوصا محصلین مقطع راهنمایی و دبیرستان نیازمند برنامه ای موثر و هدفمند جهت رسیدن به نتیجه مطلوب می باشند. هدف گذاری درسی و تحصیلی یکی از مهمترین مراحل رسیدن به موفقیت و بهبود عملکرد دانش آموز می باشد. شاید یکی از بزرگترین اشتباهات دانش آموز این باشد که فکر می‌کند، همین قدر که در ذهن خود می‌داند چه می خواهد کافی است در صورتیکه تا موقعی که این برنامه بصورت کتبی نوشته نشود ، مغز آن را بی ارزش دانسته و انگیزه ای برای رسیدن به آن به وجود نمی آید.
به همین منظور فرهنگسرای امید با مشارکت دبیرستان نیک انجام کارگاه " به سوی آینده " را با موضوع چگونگی هدف گذاری برای درس خواندن و موفقیت در تحصیل برگزار می کند.
گفتنی است در این کارگاه سه ساعته قرار است عناوینی همچون ؛ مراحل انجام درست هدف گذاری ، خصوصیات هدف گذاری تحصیلی ، برنامه ریزی و ترسیم یک نقشه راه ، مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد‌.
لازم به ذکر است کارگاه‌ " به سوی آینده " روز دوشنبه ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای امید برگزار می شود.
از نوجوانان علاقمند به برنامه ریزی و هدف گذاری موثر جهت بهبود عملکرد تحصیلی خود دعوت می شود تا جهت شرکت در این کارگاه در زمان ذکر شده به نشانی : میدان شهدا ، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام ، فرهنگسرای امید مراجعه کنند.
نظر شما