جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۰۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید، یازدهمین شب موسیقی ارسباران با اجرای گروه «هاتف» به سرپرستی و خوانندگی هنرمند روشندل هاتف شرار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

یازدهمین شب موسیقی ارسباران با اجرای گروه روشندلان «هاتف»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگسرای ارسباران به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید، یازدهمین شب موسیقی ارسباران را با اجرای گروه «هاتف» به سرپرستی و خوانندگی هنرمند روشندل هاتف شرار، روز پنج‌شنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۹ برگزار می‌کند.

گروه موسیقی هاتف متشکل از نوازندگان نابیناست و اجراهای متعددی را در مراکز فرهنگی هنری تهران و شهرهای مختلف ایران در طی سال‌های اخیر برگزار کرده است؛ هاتف شرار سرپرست این گروه آواز را نزد استاد اکبر گلپایگانی آموخته و در سنتورنوازی از محضر استاد میلاد کیایی بهره برده و تاکنون از وی دو آلبوم رسمی به نام‌های «چه میشد» و «انگار نه انگار» منتشر شده است.

گروه هاتف متشکل از هاتف شرار (خواننده و نوازنده سنتور)، پوریا حاتمی (نوازنده پیانو)، محسن عبدالکریمی (نوازنده ویولن) و علی جاویدان‌پور(دف و کاخن) است که به اجرای قطعات حالمان بد نیست، انگار نه انگار، نرو و رفت با آهنگسازی هاتف شرار بر اساس اشعاری از حمیدرضا رجائی، مرتضی کیوان هاشمی و سمانه مصدق، و تصنیف‌های رفتم که رفتم (آهنگساز علی تجویدی، شعر معینی کرمانشاهی)، هوس میکده (آهنگساز محمد حیدری، شعرهما میرافشار)، سوغاتی (آهنگساز محمد حیدری، شعر اردلان سرفراز) و پُرسون پُرسون (آهنگساز ناصر زرآبادی، شعرکریم فکور) خواهند پرداخت.

حضور در این برنامه برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است؛ فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا واقع است.

نظر شما