پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۵۰۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
جدیدترین قسمت فیلم سینمایی «عملیات غیرممکن» در چهل و پنجمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «عملیات غیرممکن» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «عملیات غیرممکن» (روزشمار مرگ ـ قسمت اول) چهارشنبه ۱۹ مهرماه ساعت ۱۸ در چهل و پنجمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

«مأموریت غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت اول»، یک فیلم آمریکایی با بازی تام کروز، در ژانر اکشن جاسوسی، ماجراجویی و هیجان انگیز است که در سال ۲۰۲۳ اکران شد. این فیلم هفتمین فیلم از این مجموعه به‌حساب می‌آید.

این فیلم پس از نمایش، در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور کورش جاهد و امیر قادری از کارشناسان حوزه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در چهل و پنجمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

هم‌چنین با مراجعه به سینماتیکت https://cinematicket.org/movie/detail/6077 می‌توانند با خرید بلیت این فیلم، صندلی خود را انتخاب کنند. امکان تهیه بلیت به صورت حضوری نیز نیم ساعت قبل از شروع اکران فیلم وجود دارد.

نظر شما