شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۰۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
فرهنگسرای ارسباران با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌کند:
دوازدهمین شب موسیقی ارسباران با اجرای گروه آوازی مادران شهر تهران با مشارکت فرهنگسرای اندیشه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
دوازدهمین شب موسیقی ارسباران با اجرای گروه آوازی مادران شهر تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوازدهمین شب موسیقی ارسباران با اجرای گروه آوازی مادران شهر تهران در روزهای شنبه ۲۲ و دوشنبه ۲۴ مهرماه ساعت ۱۹ با مشارکت فرهنگسرای اندیشه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در اجرای این گروه به رهبری سعید رضایت، قطعات خاطره‌انگیزی از استادان موسیقی ایران همچون روح‌الله خالقی، علی تجویدی، همایون خرم و... اجرا خواهد شد. قطعاتی مانند ای بهار من، غوغای ستارگان، رسوای زمانه، شب انتظار، رفته، بهار دلنشین، آتش کاروان، امید جانم، دختر کولی، فردا تو می‌آیی، برگ خزان، پرسون پرسون، جینگه جینگه و ای ایران برای این اجرا در نظر گرفته شده است.

گروه آوازی مادران شهر تهران در سال ۱۳۹۵ با حمایت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای اندیشه به رهبری سعید رضایت آغاز به کار کرد. این گروه با هدف افزایش شادی و آرامش در بانوان و همچنین تقویت روحیه فعالیت‌های گروهی به بانوان کشور خدمت‌رسانی می‌کند. موسیقی‌درمانی و گروه‌درمانی از ارکان اصلی فعالیت‌های جمعی این گروه است. گروه آوازی مادران شهر تهران به رهبری سعید رضایت تا کنون اجراهای متعددی داشته که از آن جمله می‌توان به کنسرت بزرگی با همکاری ارکستر نغمه باران به رهبر سعید رضایت در تالار وحدت و چندین اجرا در شبکه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای رزرو بلیت این اجرا می‌توانند با واحد روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران به شماره ۲۲۸۷۲۸۱‍۸ تماس بگیرند. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است.

نظر شما