پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۰۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی شوراهای 35 شهر کشور روز پنجشنبه 18 مهرماه از باغ کتاب تهران بازدید خواهند کرد.
میزبانی باغ کتاب تهران از رؤسای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی کشوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با روابط عمومی باغ کتاب از بازدید رؤسای کمیسیون‌های رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی شوراهای اسلامی شهر مراکز استان‌ها از این مجموعه علمی و فرهنگی خبر داد.

معدنی پور گفت: رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی اجتماعی شوراهای 35 شهر کشور همزمان با هفته فرهنگی تهران از باغ کتاب تهران دیدن خواهند کرد. این اجلاس با برگزاری نشست‌هاى تخصصی ،با هدف برقراري ارتباط منظم و موثر بین کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهر هاي مراكز استان هاي کشور، جهت انتقال تجربه و مبادله اطلاعات و يافته ها در طرح‌های موفق در حوزه برنامه‌ای و زیرساختی به میزبانی شورای اسلامی شهر تهران برگزار می‌شود.

وی درباره اهمیت بازدید از مراکز مهم فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر تهران در جریان این اجلاس گفت: بازدید از زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی شهر تهران را به عنوان یكي از برنامه هاي این اجلاس قرار دادیم. باغ کتاب نیز یک مجموعه فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است و تلاش می‌کنیم از تمام بخش‌های باغ کتاب بازدید کنیم.
معدنی‌ پور گفت: باغ کتاب یکی از مجموعه‌هاییست که نه فقط در سطح کلانشهر تهران که در نوع خود در سطح ملی و فراملی در منطقه بی‌نظیر است. از آنجایی که باغ کتاب یک رویکرد مهم را دنبال می‌کند و آن هم ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان است، بازدید از این مجموعه دستاوردهایی را براي بازديدكنندگان خواهد داشت. این بازدید که روز پنجشنبه 21 مهرماه خواهد بود و در جریان آن رؤسای کمیسیو‌ن‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی ٣٥ مركز استان و شهرهاي حماسه ساز انقلاب اسلامي از باغ کتاب دیدن می‌کنند.
نظر شما