پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۵۰۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
نمایشگاه گروهی «خش خش» به سرپرستی محمد حسن زاده خطیر از روز شنبه 22 مهر ماه 1402 با نمایش آثاری از سی و یک هنرمند به مدت یک هفته در فرهنگسرای خاوران آغاز به کار می کند.
برپایی نمایشگاه گروهی به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، فرهنگسرای خاوران با هدف توانمند سازی جوانان در خلق و ارائه آثار هنری و نمایش جدیدترین رویدادهای روز هنر، نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی و صنایع دستی با عنوان "خش خش" را به نمایش می گذارد.

در این نمایشگاه گروهی که از بیست و دوم مهرماه به مدت یک هفته از بیست و دوم تا سی ام مهر ماه ادامه خواهد داشت، پنجاه و پنج اثر در رشته‌های هنری نقاشی، تهذیب، خوشنویسی، نقاشی خط، رزین، دیجیتال‌آرت و معرق از سی و یک هنرمند به نمایش گذاشته خواهد شد.

سرپرستی گروه هنری «خش خش» را محمد حسن زاده خطیر هنرمند مطرح حوزه نقاشی بر عهده دارد که از مخترعین جهانی بوده و نشان INV از سازمان جهانی ایده و اختراعات سوئیس را دریافت کرده است.

شاهدخت گنجی، مرضیه گله پور ، الهه گله پور، نسیم نصیری امید، سمیه مصدق، تکتم عبدی پور، جواد محمدزاده، آزاده فلاح عزیزی، طیبه سلطانی، حمیدرضا سیاح، فاطمه خانی، نیلوفر جعفری، ندا جعفری، شراره سعیدی، ملیکا زینی احمدآباد ، سیده زهرا علائی نژاد، طلیعه سلطانی، نیما ترابی، ویدا بورانی، زهرا بهرامی، مهدیس سلیمیان، سوگند عالیانی، محمد حسن زاده خطیر، حسن پرسا، معصومه هاشمی، رشنا شوبی، لیا جاویدان، عباس ترابی، تقی محبتی، زهرا آدینه، طیبه نقوی و پیام افشاری از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه دیده خواهد شد

همچنین در طول برگزاری نمایشگاه، ورکشاپ های هنری توسط استاد قاسم صمدیان در سبک آبستره اکسپرسیونیسم ، استاد ویدا بورانی در رشته معرق ، ندا جعفری در رشته تکسچر طرح مدرن ، آزاده فلاح عزیزی با گوآش و استاد نسرین ویسی با آبرنگ برگزار می شود .

فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد واقع شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33003141 تماس بگیرند.

نظر شما