شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۳۵۰۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی تجلیگاه نقش و معنا، عصر جمعه 21 مهر ماه در نگارخانه ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر گشایش می یابد.
نمایشگاه «تجلیگاه نقش و معنا» در باغ موزه قصربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این نمایشگاه شامل بیش از ۸۰ اثر از ۷۰ هنرمند رشته‌های نقاشی و عکس در انواع تکنیک‌ها، گرایش‌ها و رویکردهای نوین هنر معاصر می‌باشد.

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی تجلیگاه نقش و معنا حلقه پیوند هنرمندانی از چند نسل، از پیش‌کسوتان تا نسل جوان از سراسر ایران را شکل خواهد داد، به‌طوری‌که آثار هنرمندان جوان در کنار آثار اساتیدی از جمله داریوش محمدخانی، منوچهر موغاری، مصطفی جوهریان، صابر چایچی، بیژن شفیغی شهری و... به نمایش در خواهد آمد.

آثار ارائه شده در شاخه نقاشی در طیف وسیعی از مضامین از طبیعت، چهره‌نگاری و مستندنگاری اجتماعی و واقع‌گرا تا انتزاعی و مفهومی، خوشنویسی، نگارگری، نقاشی‌خط و آثار بخش عکاسی با موضوع هایریم حیوانات و مناظر طبیعی ایران عرضه گردیده‌اند. این نمایشگاه به همت گروه هنر معاصر و گروه هنری اهورا هور برپا گردیده و اعظم باغبان مدیر هنری، شهلا شهراسبی کیوریتور، احسان الیاسی مشاور هنری و سمیه مشفق مدیر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این نمایشگاه می‌باشند.

تجلی‌گاه نقش و معنا ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۱ مهرماه با حضور اهالی هنر و عموم علاقه‌مندان گشایش می‌یابد و تا ۲۷ مهرماه همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ موزه قصر به نشانی خیابان شهید مطهری بعد از تقاطع شریعتی خیابان شهدای ناجا، میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.
نظر شما