جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۵۱۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران:
عضو شورای اسلامی شهرتهران با تاکید بر اینکه رویداد هنری "ت مثل طهران" فضایی نشاط‌آور وهویت‌بخش ایجاد کرده است، افزود: بهره‌مندی از فضای خانه‌های تاریخی فرصتی برای بازشناسی هویت، میراث تاریخی و فرهنگی پایتخت است.
رویداد هنری به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ احمد علوی رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در خانه اتحادیه ضمن بازدید از رویداد هنری " ت مثل طهران" که به مناسبت نکوداشت هفته تهران در این بنای تاریخی در حال برگزاری است، اظهار داشت: هفته تهران وظایفی را بر عهده مدیران شهری می‌گذارد که همان انتقال هویت و میراث پایتخت به نسل آینده است، که یکی از همین راه‌ها برگزاری برنامه های ویژه به مناسبت آیین‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری و اجتماعی در خانه‌های تاریخی پایتخت است.

به نقل از شهر،رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورا با تاکید بر اینکه خانه های تاریخی بخشی از هویت تهران است، افزود: بهره‌مندی از فضای خانه های تاریخی فرصتی است تا شهروندان که در شلوغی شهر فرصت آشنایی با هویت شهر را پیدا نکرده‌اند، ساعاتی را همراه خانواده سپری کنند. رویدادی که در حال حاضر در خانه اتحادیه شاهد آنها هستیم فضایی نشاط آور و خانودگی است که هویت و میراث تهران قدیم را بازشناسی می کند.
نظر شما