پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۱۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
طرح جدید دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(ع) پایتخت با عنوان «درد فلسطین» برای همدردی با مردم مظلوم فلسطین در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه رونمایی شد.
همدردی دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (ع) تهران با فلسطینبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(ع) شهر تهرانجمعه- ۲۱ مهرماه- با عنوان «درد فلسطین» و با شعار «شرف همپاست با دردِ فلسطین» برای همدردی با مردم مظلوم فلسطین رونمایی شد.

این دیوارنگاره با طراحی گرافیک دانیال فرخ و طراحی نوشتار مجتبی حسن‌زاده اثری از خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی است که به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی و نصب شده است.

۱۶مهرماه نیز طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) شهر تهران با توجه به انجام عملیات مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «طوفان الاقصی» با طراحی گرافیک صالح کوشکی به همت خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی و سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی و نصب شد.

همچنین جمعی از هنرمندان طراح گرافیک، تصویرساز و نقاش پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، با خلق آثارشان نسبت به این عملیات واکنش نشان دادند و آثاری را در فضای مجازی منتشر کردند.

به نقل از ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه شدت گرفته و تاکنون یکهزار و ۵۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید و ۶ هزار و ۶۱۲ نفر نیز زخمی شدند.


نظر شما