شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۳۵۱۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
فیلم سینمایی «تار» ساخته تاد فیلد یکشنبه ۲۳ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

بهنمایش و نقد فیلم سینمایی «تار» در فرهنگسرای ارسباران گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «تار» به کارگردانی تاد فیلد روز یکشنبه 23 مهرماه ساعت ۱۸ در پانصد و نود و سومین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

فیلم تار محصول ۲۰۲۲ آمریکا در ژانر درام، موزیکال، خانوادگی، به زندگی و سقوط یک آهنگساز و رهبر ارکستر زن مشهور به نام لیدیا تار (اولین رهبر ارکستر زن تاریخ آلمان) می‌پردازد.

کیت بلانشت در هشتادمین مراسم گلدن گلوب برنده جایزه بهترین بازیگر زن نخست در فیلم درام و در هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز نیز برنده جایزه بهترین بازیگر زن برای نقش آفرینی در فیلم تار شد.

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و نود و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت https://cinematicket.org/ticket/choose-seat/init/gv2/2972456 مراجعه کنند؛ امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم‌ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما