شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۱۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
با حکم معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید شهرام شکیبا به عنوان سرپرست مدیریت آفرینش‌های ادبی منصوب شد
سید شهرام شکیبا سرپرست مدیریت آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،طی مراسمی که امروز 23 مهرماه 1402 با حضور مشاور و مدیر کل حوزه ریاست، معاون رسانه، ارتباطات و فضای مجازی، مدیر کل حراست و مدیران و مشاوران معاونت هنری برگزار شد، سید شهرام شکیبا، از فعالان برجسته حوزه هنر و ادبیات به سمت سرپرست مدیریت آفرینش‌های ادبی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شد.

 امیرحسین سمیعی، معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مراسم با تاکید بر ضرورت و اهمیت پاسداشت زبان و ادبیات فارسی به عنوان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر قوام‌بخشی ارزش‌های متعالی و اعتلای باورهای راستین معنوی در ذهن و زبان مخاطبان به عنوان ماموریت مهم مدیریت آفرینش‌های ادبی تاکید کرد.
سمیعی همچنین توجه ویژه به پرورش بهینه قابلیت‌های ادبی نوجوانان، جوانان و شهروندان، تسهیل ارتباطات حرفه‌ای دست‌اندراکاران و فعالان حوزه ادبیات و ارتقای جایگاه کانون‌ها، انجمن‌ها و محافل ادبی را از وظایف این مدیریت برشمرد.
لازم به ذکر است سید شهرام شکیبا مجری و شاعر با سابقه کشور است که در جشنواره‌های مختلف ادبی و طنز به عنوان داور حضور داشته است.
نظر شما