پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۳۵۱۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کارکنان مجتمع فرهنگی هنری نور به منظور تکریم اسوه‌های رشادت، به دیدار خانواده شهید مدافع حرم، سعید انصاری خواهند رفت.

تکریم اسوه‌های رشادت در دیدار با خانواده شهید مدافع حرمبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ پرسنل مجتمع فرهنگی هنری نور در انجام رسالت تعظیم و تکریم فرهنگ شهادت و ایثار، با برنامه «اسوه‌های رشادت»، روز چهارشنبه، 26 مهرماه 1402 به دیدار خانواده شهید معظم مدافع حرم، سعید انصاری خواهند رفت.

به گفته‌ی حسن‌زاده، رئیس مجتمع فرهنگی هنری نور، در برنامه‌ی «اسوه‌های رشادت» که با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ شهادت و ایثارگری و تکریم مقام شهید و تعظیم در برابر مقام صبر خانواده شهدا برگزار می‌شود، کارشناسان فرهنگی این مرکز به دیدار خانواده شهید معظم مدافع حرم، «سعید انصاری» خواهند رفت و ضمن بزرگداشت مقام شهید و تکریم خانواده‌ی ایشان، خاطرات شهید را از زبان خانواده‌ ایشان به جان دل خواهند شنید و وصیتنامه شهید را بازخوانی خواهند کرد.

شهید سعید انصاری، متولد دی ماه 1349 در تهران بود. ایشان با درک شرایط و مقتضیات جبهه مقاومت، در قامت مجاهد و مدافع حرم با حضور در کشور سوریه به انجام وظیفه پرداخت و پس از 45 سال حیات با بصیرت، در بیست و چهارم دی ماه 1394، در محله خان طومار توسط تروریست‌های تکفیری به فیض شهادت نایل آمد و پیکر مطهر ایشان، سه سال پس از شهادت به آغوش میهن اسلامی بازگشت و در در قطعه‌ 50 بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های مجتمع فرهنگی هنری نور با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما