شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۵۱۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
نشست روان‌شناسی خانوادۀ پایدار با حضور دکتر عبدالرضا افزود و ارائۀ موضوع «زنان شیفته/ محبت بی‌تناسب» در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

«زنان شیفته/ محبت بی‌تناسب» ایستگاه ششم بررسی طرحواره‌ها در خانواده پایداربه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ نشست روان‌شناسی خانوادۀ پایدار از سری نشستهای طرحواره‌ها، با موضوع «زنان شیفته/ محبت بی‌تناسب» از ساعت 10 تا 12 روز چهارشنبه، 26 مهر 1402 در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

در این نشست که با هدف توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی برگزار می‌شود، دکتر عبدالرضا افزود، مشاور و روان‌شناس خانواده، در ادامۀ سلسله‌نشستهای روان‌شناسی خانواده در فرهنگسرای فردوس و مبحث طرحواره‌ها، به تبیین موضوع «زنان شیفته/ محبت بی‌تناسب» خواهد پرداخت.

این برنامه، یکصد و سی و نهمین نشست از مجموعه نشستهای خانوادۀ پایدار و ششمین جلسه از مبحث «طرحواره‌ها» است که طی آن با حضور مخاطبان، به موضوعات مختلف آسیبهای اجتماعی، هویت ملی، حقوق و تکالیف شهروندی و خانوادۀ پایدار پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما