شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۳۵۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
با مشارکت انجمن پرستاری ایران، دوره‌ی آموزشی تکنسین داروخانه در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌ی آموزشی تکنسین داروخانه در فرهنگسرای فردوسبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ فرهنگسرای فردوس با هدف کارآفرینی و مهارت‌آموزی برای جوانان جویای کار، دوره‌ی آموزشی تکنسین داروخانه را از روز شنبه، 29 مهر 1402، زیر نظر انجمن پرستاری ایران برگزار می‌کند.

مدت دوره‌ی آموزشی تکنسین داروخانه، 12 جلسه سه ساعته طی دو ماه خواهد بود. کارآموزان در این دوره، ضمن آشنایی با اشکال و دسته‌های دارویی، مکمل‌ها، تداخلات دارویی، انواع داروهای گیاهی و وسایل آرایشی و بهداشتی؛ نسخه‌خوانی و چیدمان دارویی و قفسه‌بندی داروخانه را نیز فرا خواهند گرفت. همچنین در این دوره، کارآموزان با انواع بیمه‌ها و قیمت‌زنی دستی و سیستمی آشنا خواهند شد.

به شرکت‌کنندگان برگزیده در پایان دوره، از طرف انجمن پرستاری ایران، گواهی معتبر بین‌المللی اهدا خواهد شد.

مهلت ثبت نام در این دوره‌ی آموزشی تا پایان ساعت اداری روز پنج‌شنبه، 27 مهرماه و آغاز کلاسها از روز شنبه، 29 مهرماه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و حضور در این دوره می‌توانند به واحد آموزش فرهنگسرای فردوس، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق مراجعه به تارنمای ferdos.farhangsara.ir یا تماس با شماره تلفن 44081028 اقدام کنید.

نظر شما