شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۵۲۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
با مشارکت گروه موسیقی معنا برگزار می‌شود
فرهنگسرای ارسباران با مشارکت گروه موسیقی معنا سیزدهمین شب موسیقی ارسباران را همراه با رسیتال آموزشی پیانو برگزار می‌کند.
رسیتال آموزشی پیانو در سیزدهمین شب موسیقی ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای ارسباران با مشارکت گروه موسیقی معنا سیزدهمین شب موسیقی ارسباران را همراه با رسیتال آموزشی پیانو برگزار می‌کند.

در این برنامه که هفتاد و چهارمین کنسرت گروه موسیقی معنا خواهد بود، فرهنگسرای ارسباران میزبان رسیتال آموزشی پیانو به سرپرستی مجید رحیمی دانش برای گروه سنی کودک و نوجوان است.

این برنامه دو اجرا خواهد داشت که در روزهای پنجشنبه ۲۷ مهرماه ساعت ۱۵ و جمعه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود و هنرجویان گروه سنی ۶ تا ۱۷ سال زیر نظر مربیان: سمیه پورمحمدی، نیکو رفیعیان، نیلوفر صفوی، سمر ارشادی، حمید شمیم، کیان متحدجو و مروارید رحیمی دانش به اجرای آثاری با پیانو می‌پردازند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

نظر شما