شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۲۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
همزمان با فرا رسیدن روز نوجوان، جشنواره عکاسی "عکسواره های نوجوانی" به همت فرهنگسرای امید برگزار می شود.
مسابقه به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و فرهنگسرای امید؛ کانون فرهنگی هنری "تصویر فصل" یکی از کانون‌های فعال این مجموعه به منظور تقویت مهارت عکاسی با گوشی همراه، افزایش سواد بصری و همچنین ثبت لحظات و رویدادهای دوران پرنشاط نوجوانی "عکسواره نوجوانی" را برگزارمی کند.
در این فراخوان از هنرمندان در حوزه عکاسی دعوت می شود تا آثار هنری خود را با محوریت دوران نوجوانی و با موضوعات : مدرسه خانه دوم ، زنگ تفریح ، شادی نوجوان و پرتره های دانش آموزی تا تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۲ به شماره ۰۹۱۰۰۵۳۴۶۷۰ ارسال نمایند.
آثار ارسالی برای هر هنرمند حداکثر 2عکس به صورت رنگی یا سیاه و سفید فاقد لوگو ، نوشته و تاریخ با درنظر گرفتن حداقل حجم برای هر عکس ۳مگابایت است.
جواد علمی نیا به عنوان دبیر جشنواره و یکی از داوران همراه با حسین شیرآقایی و علی اکبر کهربایی آثار دریافتی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و در پایان به نفرات اول تا چهارم لوح سپاس و هدیه نفیسی تقدیم می شود.همچنین به تمامی هنرمندانی که آثار خود را به جشنواره ارسال کرده اند لوح تقدیر اهدا خواهد شد‌.
علاقمندان و هنرمندان در حوزه عکاسی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی فرهنگسرای امید واقع در میدان شهدا، خیابان ۱۷شهریور،خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه ویا با شماره تلفن ۳۳۳۰۳۸۴۲ تماس بگیرند.
نظر شما