شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۲۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
فرهنگسرای امید برگزار می کند:
کارگاه عکاسی با عنوان “بلندای آزادی” با موضوع شناخت فضای داخلی و خارجی مجموعه آزادی به همت فرهنگسرای امید برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و فرهنگسرای امید؛کارگاه عکاسی "بلندای آزادی” با مشارکت کانون فرهنگی هنری تصویر فصل ، فرصتی است برای شناخت فضاهای داخلی و خارجی مجموعه فرهنگی آزادی و آشنایی با رازهای نهفته در ساخت و ساز این مجموعه دیدنی که هنرمندان و هنرجویان حوزه عکاسی می توانند با کمترین امکانات در این کارگاه یک روزه لحظات به یاد ماندنی و جذابی را ثبت کنند.
برج آزادی تهران یکی از نمادهای اصلی تهران است که در قلب میدان آزادی واقع شده و توسط معماری زبده به نام حسین امانت در سال ۱۳۴۸ بنا شد. این سازه تا پیش از انقلاب بنام برج شهیادآریامهر بود و بعد از انقلاب به برج آزادی تغییر نام پیدا کرد. این برج با معماری منحصر به فردِ خود از محبوب ترین مکان ها برای عکاسی می باشد. حسین امانت سعی کرده تا شاخصه های معماری ایرانی نظیر: بادگیر، چهارطاقی، باغ ایرانی، بازار ایرانی، روشن دان و کاشی کاری های چشم نواز را در این سازه استفاده کند تا زیبایی های آن را دوچندان نماید و گردشگران با تماشای آن متوجه فرهنگ ایرانی شوند.
گفتنی است کارگاه "بلندای آزادی" با حضور حسین شیرآقایی استاد بنام عکاسی ، در روز پنجشنبه ۵ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۶ در مجموعه فرهنگی آزادی برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند برای شرکت در این کارگاه به نشانی فرهنگسرای امید واقع در میدان شهدا ، خیابان هفده شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۲ تماس بگیرند.
نظر شما