پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۳۵۲۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
نشست هم اندیشی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 با مدیر کل آموزش و پرورش منطقه 9 و با حضور مدیران مدارس یکشنبه 30 مهرماه در فرهنگسرای دانش برگزار می شود.
نشست هم اندیشی مدیران آموزشی و فرهنگی منطقه 21 برگزار می شودبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست هم اندیشی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 با مدیر کل آموزش و پرورش منطقه 9 و با حضور مدیران مدارس یکشنبه 30 مهرماه در فرهنگسرای دانش برگزار می شود.
در این گردهمایی مدیران بیش از 10 مدرسه از محلات مختلف منطقه و سید مجید حسینی مدیر فرهنگی هنری منطقه 21 و حسینی فر مدیرکل آموزش و پرورش منطقه 9 به همراه معاون پرورشی و مدیر روابط عمومی آن مجموعه و همچنین مدیران خانه های فرهنگ و کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری منطقه 21 حضور خواهند داشت.
هم افزایی های فرهنگی و هنری، اجرای برنامه های مشترک ، ارائه پیشنهادات از سوی مدیران آموزش و پرورش، نیازسنجی و شناسایی دغدغه های نسل جوان و دانش آموزان و برنامه ریزی جهت پاسخگویی به این نیاز ها از موضوعات مورد بحث در این هم اندیشی می باشد.
همچنین علاقمندان به ارائه پیشنهادات و ارائه طرح های فرهنگی و هنری که براساس نیازهای گروههای دانش آموزی تدوین گردیده می توانند با شماره 44534056 تماس حاصل نمایند.

نظر شما