پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۳۵۲۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
فیلم سینمایی «رییس خوب» به کارگردانی فرناندو لئون د آرانوا یکشنبه ۳۰ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
بنمایش و نقد فیلم «رییس خوب» در فرهنگسرای ارسبارانه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «رییس خوب» ساخته فرناندو لئون د آرانوا یکشنبه ۳۰ مهرماه ساعت ۱۸ در پانصد و نود و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد (کارشناس سینما) نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی خاویر باردم که محصول ۲۰۲۱ اسپانیا و در ژانر کمدی-درام است، آمده: صاحب یک کارخانه تولیدی که در انتظار ملاقات از سوی اعضای یک کمیته برای دریافت جایزه است، تلاش می‌کند در مدت زمانی اندک مشکلات کارگرانش را حل کند.

این فیلم با ۲۰ نامزدی در سی و ششمین جوایز گویا، برنده ۶ جایزه (بهترین فیلم، کارگردان، بازیگر، فیلمنامه اصلی، موسیقی متن و تدوین) و رکورددار مراسم شد.

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و نود و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای خرید بلیت می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.
نظر شما