پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۵۳۰۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
گردهمایی هنرمندان کشورمان علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی عصر روز گذشته در موزه هنرهای معاصر برگزار شد و هنرمندان پیشکسوت و نسل جوان با حضور خود در این گردهمایی جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کردند.
گردهمایی هنرمندان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این گردهمایی هنرمندانی از جمله غلامرضا صنعتگر به اجرای قطعه فلسطین پرداخت و محمد گلریز (خواننده) نیز در این گردهمایی به صورت زنده قطعاتی درباره مردم فلسطین اجرا کرد.
محمدشیری، هوشنگ توکلی و… از جمله هنرمندان پیشکسوت حاضر در این گردهمایی بودند. همچنین محمدمهدی ساوه «حماسه حماس» اثر جدید خود که هفته گذشته منتشر شده را در این گردهمایی اجرا کرد.
در بخشی از این گردهمایی حمیدرضا نوربخش رئیس خانه موسیقی هم به سخنرانی پرداخت و از شورای شعر نیز حسین اسرافیلی و محمدرضا سهرابی نژاد و از هنرمندان قدیمی‌تر موسیقی آرزم، میرزمانی، چنگیز حبیبیان و…حضور داشتند.
محمد زند وکیلی، محسن ابراهیم‌زاده، شهرام شکوهی، میلاد بابایی، حامد محضرنیا از خوانندگان پاپ نسل جدید نیز در این مراسم حضور یافته و به اجرای قطعانی با موضوع فلسطین پرداختند.
نظر شما