پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۰
کد خبر: ۱۳۵۳۲۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کانون بانوان زندانی سیاسی مسلمان پیش از انقلاب با حضور جمعی ازبانوان زندانیان سیاسی در باغ موزه قصر آغاز به کار کرد.
آغاز به کار کانون بانوان زندانیان سیاسی در باغ موزه قصربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کانون بانوان زندانی سیاسی مسلمان  پیش از انقلاب، صبح یکشنبه 30 مهر ماه با حضور خانم ها طاهره سجادی تهرانی، پروین سلیحی، معصومه جزایری، منظر خیر حبیب اللهی و حمیده نانکلی از زندانیان سیاسی پیش از انقلاب، در باغ موزه قصرآغاز به کار کرد.

در این مراسم ناصر قاسمی رئیس باغ موزه قصر ضمن برشمردن برنامه های اصلی این کانون گفت: یکی از نواقص جدی مجموعه باغ موزه قصر تخریب کامل ساختمان زندان زنان که محل حبس تعداد زیادی از مبارزان انقلاب اسلامی بوده است می باشد. به جهت اهمیت آن برای نسل امروز، نقشه های اولیه این ساختمان با توجه به توصیفات بانوان زندانی تهیه و با تکمیل شدن نقشه ها، عملیات اجرایی بازسازی زندان زنان در دستور کار قرار می گیرد.
قاسمی افزود: دیدار قبلی بانوان زندانی سیاسی با دکتر خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور مصوبات بسیار کاربری داشته است و طبق مصوبات، پیگیری امور رفاهی بانوان عضو کانون و همچنین تهیه مجموعه تاریخ شفاهی از 57 بانوی زندانی سیاسی پیش از انقلاب در دستور کار باغ موزه قصر قرار دارد.
طی این مراسم کانون بانوان زندانی سیاسی مسلمان پیش از انقلاب آغاز به کار کرد و از این پس در روزهای یکشنبه آماده پاسخ دهی و گفتگوی صمیمانه با بازدیدکنندگان مجموعه  است .
برچسب ها: باغ موزه قصر
نظر شما