جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۳۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کارگاه آموزش سواد رسانه و فضای مجازی ویژه نوجوانان روز پنجشنبه ساعت11 صبح در کتابخانه علامه طرشتی(ره) برگزار می شود.
برگزاری کارگاه آموزش سواد رسانه و کاربردهای آن ویژه نوجوانانبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه2، کارگاه آموزش سواد رسانه و فضای مجازی ویژه نوجوانان روز پنجشنبه ساعت 11 صبح با حضور ونوس بهنود در کتابخانه علامه طرشتی (ره) برگزار می شود.
این برنامه با هدف آشنایی نوجوانان با مفهوم سواد رسانه و کاربردهای آن اجرا می شود. پیشرفت های سریع در عرصه تکنولوژی و فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات و افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی و عرضه فراوان اطلاعات و اخبار گوناگون؛ اهمیت آشنایی و آگاهی نوجوانان برای چگونگی استفاده از اطلاعات و اخبار رسانه ها و درک درست و ارزیابی دقیق همراه با دید انتقادی و تردید نسبت به اخبار و اطلاعات ارائه شده یکی از اصول اساسی شناسایی اخبار و گزارش های درست از اخبار نادرست است.

 بهنود دانشجوی دکتری رسانه  است و دارای 20 سال سابقه فعالیت مطبوعاتی  است. همچنین  وی نویسنده سه کتاب با عناوین "کودتای کرونا در اردبیل"، "کما" و "نکته به نکته تا تبدیل شدن به مدیر پروژه"  است.

علاقمندان جهت حضور در این کارگاه آموزشی می توانند به کتابخانه علامه طرشتی(ره) واقع در خیابان آزادی، روبروی خیابان استاد معین، خیابان شهید اکبری، بوستان طرشت مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 66038283 تماس بگیرند.




نظر شما