پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۳۵۴۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
فیلم سینمایی «ایر» یکشنبه هفتم آبان‌ماه در نشست پانصد و نود و پنج باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.


نمایش و نقد فیلم «ایر» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «ایر (Air)» به کارگردانی بن افلک یکشنبه هفتم آبان‌ماه ساعت ۱۸ در پانصد و نود و پنجمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد منتقد و کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم محصول ۲۰۲۳ آمریکا در ژانر درام، بیوگرافی، ورزشی، اجتماعی، داستان واقعی شکل‌گیری همکاری افسانه‌ای میان مایکل جردن و برند نایک Nike را دنبال می‌کند و…

مت دیمون، بن افلک، جیسون بیتمن، کریس مسینا، مارلون وینز، کریس تاکر، ویولا دیویس، گوستاف اسکارسگارد و.. در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و نود و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به https://cinematicket.org/ticket/choose-seat/init/gv2/3020778 مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم‌ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما