شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۴۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
ششمین جلسه از سلسله نشست های گفتگو محور بچه های رستا ویژه نوجوانان با رویکرد "من جمله ای از قصه فرداها هســتم! " در دبیرستان حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

ششمین نشست گفتگو محور بچه های رستا به مناسبت روز دانش آموزبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ششمین نشست گفتگو محور بچه های رستا همزمان با گرامیداشت سـیزده آبان و روز دانش آموز بـا رویکرد ایمان وامید به همت فرهنگسرای سرو در دبیرستان حضرت زهرا (س) برگزار می شود. در این نشست، تبیین نقش هویتی نوجوانان در ساختن فرداها مورد تاکید اســت.

من جمله ای از قصه فرداها هستم! گزاره ای است که تلاش می شود طی ششمین نشست بچه های رسـتا به باور نوجوانان نزدیک شود. در این نشست به ارزش دادن هویت فردی و اجتماعی نوجوان می تواند نقش تاثیرگذار او بـرای ساختن فردای بهتر، گـره بخورد که با حضور آقای دکتر امیدوار (کارشناس تعلیم و تربیت)، یکشنبه 7 آبان ماه، ساعت 10 در دبیرستان حضرت زهرا(س) پرداخته می شود.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند خیابان شهید مطهری، نرسیده به نبش خیابان میرزای شیرازی، پلاک 356 مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66945151 تماس بگیرند.

نظر شما