جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۱
کد خبر: ۱۳۵۴۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
پردیس تئاتر تهران، روز جمعه پنجم آبان‌ماه میزبان برگزاری کارگاههای دانش‌آموزان برگزیده دختر جشنواره فرهنگی هنری « امید فردا» بود. این جشنواره ویژه پسران در روز سه شنیه 9 آبان اجرا می‌شود.
به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، پردیس تئاتر تهران طی روزهای پنجم و نهم آبان‌ماه میزبان دانش‌آموزان برگزیدگان دختر و پسر جشنواره‌ فرهنگی هنری با با عنوان «امید فردا» خواهد بود. در این جشنواره که هر ساله از سوی آموزش و پروش با هدف ایجاد روحیه همکاری و سنجش میزان مهارت‌های هنری دانش‌آموزان برگزار می شود، دانش آموزان برگزیده در دو گروه متفاوت پسران و دختران در کارگاههای هنری این جشنواره حضور یافتند.

کارگاههای این جشنواره  در پردیس تئاتر تهران، میزبان بخش‌هایی متفاوتی از جمله هنر نمایشی، نمایش عروسکی، نقالی نقد آثار ادبی، رسانه و فضای مجازی و همچنین بخش هنرهای آوایی،  بود. در این کارگاهها دانش‌آموزان ضمن به نمایش گذاشتن اجراهای خود در سالن‌های استاد نصیریان، زنده یاد استاد رشیدی و مشایخی با حضور مربی و استادان مرتبط،  به نقد و بررسی آثار یکدیگر پرداختند.

استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی هنری، در قالب برگزاری جشنواره‌های مختلف اقدامی مفید و موثر در راستای پُر کردن اوقات سالم فراغت برای دانش آموزان است.

پردیس تئاتر تهران میزبان برگزیدگان جشنواره هنری « امید فردا»

با پایان کلاس‌های متنوع  دختران در روز جمعه ساعت 18 ، آن چیزی که بیش از هر چیزی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، همدلی، یکدلی و شور دانش‌آموزان از حضور در این جشنواره است. آن‌ها پس از خروج از هر کلاس با حس و حال خوب آموزه‌های خود از این کلاس‌ها را به دیگر دوستان‌شان توضیح می‌دهند و شاید این همان هدف اصلی این جشنواره باشد.

برگزاری کارگاه‌های این جشنواره ویژه پسران روز سه شنبه نهم آبان در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود. 

پردیس تئاتر تهران میزبان برگزیدگان جشنواره هنری « امید فردا»
مطالب مرتبط
نظر شما