پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۳۵۴۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
باشگاه تفریحی و آموزشی تیراندازی فرهنگسرای عطار نیشابوری به نام شهید مدافع حرم جواد الله کرم با هدف ایجاد شور ونشاط و استعداد یابی نوجوانان و جوانان آغاز به کار کرد.
نخستین سالن تیراندازی در منطقه 10 افتتاح شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اولین باشگاه تیراندازی منطقه ١٠ با حضور جواد فروغی (قهرمان المپیک تابستانی ٢٠ ٢٠)، اسماعیل عربلو(معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه)، یاسر خلیل نژاد(رییس کمیته آموزش فدراسیون) ، علی گداری(رییس کمیته مسابقات فدراسیون)، سلمان صالحی( رییس کمیته لیگ فدراسیون)، غلامرضا شیخ اکبری(رییس کمیته داوران فدراسیون)، ابراهیم حاتمیان(رییس انجمن تیراندازی فدراسیون کارگری)، حمیدرضا سقازاده(مسوول هییت تیراندازی نیروی زمینی سپاه)، دکتر بازرگان( عضو تشخیص مصلحت نظام)، خواهر بزرگوار شهید الله کرم و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ملی این رشته  روز شنبه ۶ آبان ١۴٠٢به بهربرداری رسید.
ورزش تیر اندازی یکی از رشته های ورزشی برای پرورش تمرکز، هوش،دقت و سرعت است که علاوه بر مفرح بودن حس رقابت را در بین افراد به وجود می آورد.
از این رو فرهنگسرای عطار نیشابوری برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان و با توجه به نیاز سنجی و نبود امکانات سالن تیراندازی در منطقه 10 اقدام به راه اندازی فضای آموزشی و تفریحی برای بانوان و آقایان 8 سال به بالا نمود.
این باشگاه به مساحت 80 متر مربع و به صورت سالن سرپوشیده در رشته تیراندازی با " تفنگ" و " تپانچه بادی" با همکاری فدراسیون تیراندازی استان تهران  و زیر نظر جعفرخدابنده لو مربی بین المللی ومدرس دانشگاه، راه اندازی شده است و همه روزه از ساعت۹ الی۱۹ با ارائه تمام تجهیزات(سلاح ،ساچمه،سیبل،لباس) پذیرای علاقمندان به این رشته مفرح و جذاب خواهد بود.
دوست داران به این ورزش می‌توانید دوره‌های آموزشی تیراندازی را زیر نظر مربیان فدراسیون تیراندازی فرا گیرند و یا اینکه به‌صورت تفریحی، مهارت خود را در این رشته ورزشی بسنجند.
جهت ثبت نام  به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی مراجعه و یا با شماره تلفن 55716776 تماس حاصل نمایید.

نظر شما