شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۵۵۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با موضوع نقش نوجوانان در آینده مستقل کشور روز پنجشنبه 11 آبانماه با در کتابخانه فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
نشست بررسی نقش نوجوانان در آینده کشوردر فرهنگسرای عطار نیشابوریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با موضوع نقش نوجوانان در آینده مستقل کشور  با هدف تلاش برای رفع دغدغه های فکری و  ایجاد بستری مناسب برای تبادل نظر نوجوانان با یکدیگر روز پنجشنبه 11 آبانماه  ساعت 11 در کتابخانه فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
 در ششمین جلسه «بچه های رستا» که به نشست های گفتگو محور ویژه نوجوانان اختصاص دارد ، نوجوانان با حضور کارشناسان برنامه دیدگاه های خود را در مورد نقش نوجوانان در چشم اندازه مسائل سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی کشور را با دوستانشان به گفتگو می پردازند و  ابهامات و سوالات خود را مطرح و نقطه نظرات خود به اشتراک می گذارند.

این برنامه در فرهنگسرای عطار نیشابوری به نشانی: میدان بریانک ، خیابان شهید دعوتی ، خیابان شهید امیر قلی برگزار می گردد. نوجوانان علاقمند میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55718143تماس حاصل نمایند.
نظر شما