جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۳۵۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۰
نمايشنامه «ديگر كدام ما زندگي كردن را دوست دارد؟»نوشته محمد چرمشير و با طرحي از من اميدواريم امسال اجراي عمومي برود،همچنين نمايش كودك«قصر يك بچه موش»هم پس از اجراي در فرهنگسراي ارسباران در تالار هنر اجراي عمومي مي‌رود.

«مريم كاظمي»كارگردان تئاتردر گفت و گو با خبرنگار شهر ضمن اعلام اين خبر گفت: نمايشنامه «ديگر كدام ما زندگي كردن را دوست دارد؟» طرحي از خودم بود كه محمد چرمشير نمايشنامه اش را نوشت،قرار است امسال اگر جور شود برصحنه برود.

مريم كاظمي گفت:نمايش « ديگر كدام ما زندگي كردن را دوست دارد؟» قرار بود دربخش چشم انداز تئاتر فجر اجرا شود و در بخش نمايشنامه خواني جشنواره تئاتر فجر نيز پذيرفته شد،اما از اجراي آن منصرف شديم.

كاظمي كه قراراست از اول ارديبهشت نمايش كودك در فرهنگسراي ارسباران اجرا كند،درباره اين نمايش گفت:از اول ارديبهشت نمايش «قصر يك بچه موش» را براي مدارس و مهدكودك‌ها بر صحنه خواهيم برد و پس از آن قرار است در تابستان اين نمايش را در تالار هنر به صورت اجراي عمومي بر صحنه بياوريم.

اين كارگردان با اشاره به اجراي عمومي اين ننمايش در تالار هنر گفت::نمايش«قصر يك بچه موش»را در رووزهاي مدرسه در ارديبهشت ماه در فرهنگسراي ارسباران از اول ارديبهشت براي مدارس و مهد كودك‌ها اجرا خواهيم كرد و اجراي عمومي اين نمايش قرار است در تابستان در تالار هنر بر صحنه رود.

مريم كاظمي درباره كارگاهش در فرهنگسراي ارسباران با هنرجويانش گفت:الان در اواخر ترم دوم اين كارگاه هستيم و قرار است نمايش«رام كردن زن سركش»نوشته شكسپير را در پايان ترم با هنرجويان كار كنيم و قرار است اين نمايش كارگاهي هم در فرهنگسراي ارسباران بر صحنه رود. 

«قصر يک بچه موش» يک نمايش عروسکي و موزيکال نوشته و کار مريم کاظمي است كه با بازي مريم كاظمي و حسين محب اهري براي كودكان در فرهنگسراي ارسباران  از اول ارديبهشت راس ساعت 9 صبح بر صحنه مي‌رود.

نظر شما