شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
«خَرَم‌شیر» به کارگردانی مجتبی خمسه در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس برای کودکان به روی صحنه می‌رود.

مجتبی خمسه با اجرای تازه‌ای از نمایش شاد «خَرم‌شیر» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج؛ نمایش شاد و موزیکال «خرم‌شیر»، کاری از گروه هنری بازی‌سازان و به کارگردانی مجتبی خمسه، آبان 1402، همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 18 در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس برای کودکان به روی صحنه برده خواهد شد.

نمایش موزیکال «خرم‌شیر»، به نویسندگی جواد ذوالفقاری و شادی پورمهدی با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرّح برای کودکان، همراه با انتقال آموزه‌های اخلاقی به آنان اجرا خواهد شد. داستان این نمایش درباره‌ی خری است که با زرنگی از دست صاحبش فرار می‌کند و به جنگل می‌رود. خر در جنگل با شیری آشنا می‌شود که تا به حال خر ندیده است. شیر از ترس خورده شدن، جای خود را با خر عوض می‌کند و در ادامه ماجراهایی اتفاق می‌افتد...

«خرم‌شیر» به کارگردانی مجتبی خمسه، تا پایان آبان ماه، همه روزه به جز شنبه‌ها، از ساعت 18 برای عموم و صبح‌ها ویژۀ مدارس و مهدکودکها به روی صحنه برده خواهد شد.

والدین محترم برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا برای رزرو و هماهنگی با تلفنهای 09192492100 و 44081039 تماس بگیرید.

نظر شما