پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۵۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
ششمین نشست بچه‌های رستا با موضوع شناخت« نقش دوست خوب در امید آفرینی» در فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود.
«من جمله ای از قصه ی فردا هستم» شعار ششمین نشست از سلسله نشستهای بچه های رستابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای رسانه در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های نوجوانانه «بچه‌های رستا» ششمین جلسه از آن را با موضوع « شناخت نقش آفرینی دوست خوب در امید آفرینی » برگزار می‌کند و در این قالب میزبان جمع زیادی از نوجوانان خواهد شد.
 «بچه‌های رستا» برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه نوجوانان است که به منظور ایجاد بستری سالم و امن برای گفت‌وگوی نوجوانان فراهم شده است. این برنامه در فرهنگسراهای منتخب شهر تهران اجرا شده و فرهنگسرای رسانه یکی از پایگاه‌های اصلی برگزاری آن است. 
در قالب این برنامه، نوجوانان فرصتی پیدا می‌کنند تا در جلسه‌ای با حضور هم سن و سالان خود به گفت‌وگو با یکدیگر پرداخته و دغدغه و مشکلات خود را بیان کنند.
 شعار این برنامه «من جمله ای از قصه ی فردا هستم » با عنوان : بگو تو کیستی و آنگه من بگویم کیستم می باشد. کارشناسان ششمین نشست این دوره از نشست های بچه های رستا مهدی شکیبایی ، حجه الاسلام حسین زاده و حمید رزاقی است.
این نشست با موضوع شناخت نقش دوست خوب در امید آفرینی در کنار جمعی از نوجوانان روز شنبه 13 آبان ماه 1402 ساعت 10 صبح برگزار می شود . نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این جلسه می‌توانند به آدرس پاسداران ، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا حضور به هم رساند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26701482 تماس حاصل فرمایند.
نظر شما