پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۵۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
نشست ادبی «اهل کتاب» با معرفی و خوانش کتاب «ایکیگای» اثر هکتور گارسیا در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.

بمعرفی و خوانش کتاب «ایکیگای» در محفل اهل کتابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هشتمین نشست محفل ادبی «اهل کتاب» با حضور دو کارشناس و منتقد ادبی حوریه حافظیان و ستاره روشنی، روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه ساعت ۱۵:۳۰ با معرفی کتاب «ایکیگای» اثر هکتور گارسیا در کتابخانه داوودیه برگزار می‌شود.

کتاب ایکیگای هکتور گارسیایک مفهوم ژاپنی است که به معنای دلیلی برای بودن و احساس رضایت و شادی در زندگی می‌باشد. این کتاب با تحلیل فرهنگ و روش زندگی ژاپنی‌ها، الهام‌بخشی از تجربیات آن‌ها و اصولی که آن‌ها را به شادی و طولانی زندگی رسانده‌اند، را به خوانندگان ارائه می‌دهد.

در این کتاب، تکنیک‌ها و اصول متنوعی برای بهبود کیفیت زندگی و دستیابی به شادی و طولانی زندگی در بستر فرهنگ ژاپنی معرفی می‌شوند. متن کتاب به بررسی موضوعاتی مانند ارتباطات انسانی، تغذیه سالم، فعالیت‌های بدنی، روانشناسی مثبت، هدف‌گذاری و اهمیت روابط اجتماعی می‌پردازد.

علاقه‌مندان و دوستدان کتاب و کتاب‌خوانی برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به خیابان دستگردی، خیابان تبریزیان، خیابان نامی، کتابخانه داوودیه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیستر با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.

نظر شما