پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۳۵۵۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس در نشست پانصد و نود و ششمین باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «ملاقات خصوصی» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» که عنوان پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده، یکشنبه ۱۴ آبان‌ماه ساعت ۱۸ در پانصد و نود و ششمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور امید شمس نویسنده و کارگردان، ایمان شمس بازیگر، کورش جاهد کارشناس مجری و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «پدر پروانه در زندان است و از طریق گوشی فرهاد، یکی از هم بندهایش، با دخترش در ارتباط است. پس از مدتی، فرهاد و پروانه به هم علاقمند می شوند و این آغاز ملاقات های آن ها و شروع ماجراهای جدید است.»

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و نود و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما