جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۵۷۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
بیست و سومین ماه‌نشست «در آستانه» به همراه بزرگداشت یونس شکرخواه جمعه ۱۹ آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
آیین بزرگداشت یونس شکرخواه در بیست و سومین ماه‌نشست «در آستانه»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بیست و سومین ماه‌نشست «در آستانه» به همراه بزرگداشت یونس شکرخواه جمعه ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این برنامه که با مشارکت کانون ادبی زمستان و با اجرای سجاد عزیزی آرام برگزار می‌شود، بهترین ترانه‌سرا و بهترین خواننده ماه در دو بخش سنتی و پاپ انتخاب می‌شود. عبدالجبار کاکایی، داوود رحمت‌اللهی و مهدی موسوی میرکلایی داوران بخش ترانه، محمدرضا چراغعلی، مسعود همایونی و مهدی یغمایی داوران بخش موسیقی پاپ و حسین فاضل، علیرضا وکیلی‌منش و مصطفی جلالی‌پور به عنوان داوران بخش موسیقی ایرانی در این نشست حضور دارند و شهاب بخارایی نیز به اجرای زنده موسیقی می‌پردازد.

اجرای موسیقی توسط محمدرضا چراغعلی و مهدی یغمایی از دیگر بخش‌های بیست و سومین ماه‌نشست «در آستانه» خواهد بود.

در این نشست هنرمندان، چهره‌های فرهنگی و استادانی همچون حجت‌الله ایوبی، ساتیار امامی، علیرضا تابش، ابراهیم حقیقی، هادی خانیکی، علی دهباشی، محمد سلطانی‌فر، سید عباس سجادی، فریدون صدیقی، سیف‌الله صمدیان، سید فرید قاسمی، سهیل محمودی، عباس یاری و... حضور خواهند داشت.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما