پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۳
کد خبر: ۱۳۵۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
به میزبانی فرهنگسرای خانواده برگزار می شود؛
برنامه آموزشي بانوان مدیر و فعالان قرآنی – فرهنگی با محوریت حیات طیبه روز یکشنبه 21 آبان ماه ساعت 9 با حضور عباس صبوحی(مدرس) در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

برنامه آموزشي بانوان مدیر و فعالان قرآنی – فرهنگیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این نشست قرآنی به منظور آشنایی و انس بیشتر با قران کریم، بهره گیری از معارف و یافتن راه‌حل ‌های قرآنی در مسائل و مشکلات فردی، خانوادگی و اجتماعی به صورت حضوری در استان تهران و مجازی برای سایر استان ها برگزار می شود.

دوره تدبر در كلام وحي سطح یک شامل 40 ساعت تدریس تدبر سوره‌های انشقاق تا ناس است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره لازم است نام و نام خانوادگی، شماره تماس و کلاس سطح ۱ را به آی دی @fatemeh_besharati در پیام‌رسان بله و eitaa.com/fateme_besharati در پیام‌رسان ایتا ارسال و لینک مشخصات و گروه کلاسی را دریافت کنند.

دوره آموزشی بانوان مدیر و فعالان قرآنی - فرهنگی با مشارکت فرهنگسرای خانواده، مؤسسه کوثر هدایت و حکمت، انجمن قرآنی بانوان كوثر و بخش دانشگاهی تدبر در كلام وحي برگزار می شود.

این دوره یکشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ در فرهنگسرای خانواده به نشانی خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق میزبان علاقه مندان است.

نظر شما