شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۵۷۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
ششمین دوره جایزه کتاب دکتر منوچهر مزینی شنبه ۲۰ آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران میزبان علاقه‌مندان به معماری است.
ششمین دوره جایزه کتاب دکتر منوچهر مزینی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ششمین دوره جایزه کتاب دکتر منوچهر مزینی، دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی همراه با آیین بیستمین سالگرد انجمن مفاخر معماری ایران شنبه ۲۰ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

جایزه منوچهر مزینی جایزه‌ای است که هر دو سال یک بار طی مراسمی توسط انجمن مفاخر معماری ایران به مهم‌ترین کتاب‌ها و ناشران فعال در حوزه معماری و شهرسازی داده می‌شود. این جایزه به افتخار منوچهر مزینی مترجم، معمار و شهرساز فقید، به این نام شناخته می‌شود. نخستین دوره این جایزه در سال ۱۳۸۹ و پنجمین دوره آن در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شد. ششمین دوره این جایزه آثار چاپ‌شده در بازه زمانی سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۱ را داوری کرده است.

علیرضا قهاری رییس هیئت‌مدیره انجمن مفاخر معماری ایران، انوشه منصوری دبیر انجمن مفاخر معماری ایران و امیرعباس ابوطالبی معمار سخنرانان این مراسم هستند. قرائت بیانیه انجمن مفاخر معماری ایران، نمایش فیلمی با موضوع ادای احترام به معماران درگذشته، رونمایی از تمبر بیستمین سالگرد انجمن و توزیع جوایز برگزیدگان دوسالانه از دیگر بخش‌های مراسم خواهد بود.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما