پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۷
کد خبر: ۱۳۵۷۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، ویژه برنامه‌ی «تو شبیه کدوم کتابی؟!» با اجرای صفر تا صد اعضای باشگاه کتابخوانی نوجوانان فرهنگسرای فردوس اجرا خواهد شد.

نقش‌آفرینی نوجوانان در ویژه برنامه «تو شبیه کدوم کتابی؟!» فرهنگسرای فردوسبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ باشگاه کتابخوانی نوجوانان فرهنگسرای فردوس به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ویژه‌برنامه‌ی «تو شبیه کدوم کتابی؟!» را با حضور نویسنده کتاب نوجوان، حمید عبداللهیان، روز سه‌شنبه، 23 آبان 1402، از ساعت 16 در فرهنگسرای فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند.

در این برنامه که با رویکرد «نوجوان، کتاب، آینده» و با حضور اعضای باشگاه کتابخوانی و نوجوانان دوستدار کتاب برگزار می‌شود، اجرای بخش‌های متنوع و مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی برنامه‌ریزی شده است. از جمله بخش‌های این برنامه که توسط نوجوانان کتابخوان اجرا خواهد شد، می‌توان به روایتگری کتاب، اجرای نمایشی متون ادبی و موسیقی اشاره کرد.

در برنامه‌ «تو شبیه کدوم کتابی؟!» فرهنگسرای فردوس، حمید عبدالهیان، استاد دانشگاه، پژوهشگر و نویسنده‌ی کتاب کودک و نوجوان، به عنوان مهمان و سخنران ویژه حضور خواهد داشت و ضمن پاسخگویی به سؤالات نوجوانان، مراسم امضای کتاب نیز با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی، به ویژه دختران و پسران نوجوان، برای حضور در این برنامه می‌توانند برای حضور در برنامه به فرهنگ‌سرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، کتابخانه فردوس مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر . با شماره تلفن 44081043 تماس بگیرند.

نظر شما