پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۷۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی دو کتاب «چه جوری به هم بیایم» و «هوای دو نفره» نوشته حسین رستمی روز سه شنبه 23 آبان ماه ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده معرفی و رونمایی می شود.

رونمایی از دو کتاب «چه جوری به هم بیایم» و «هوای دو نفره» در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کتاب «چه‌جوری به‌هم بیاییم »دوره‌ای دوجلدی و نخستین کتاب از مجموعه کتاب‌های «آرام‌شاد» با هدف بی‌نیاز کردن خواننده از مشاور است؛ به‌این‌معنا که خواننده با کمک مطالب آن بتواند خودش مشکلاتش را رفع کند.

نویسنده این مجموعه در گام بعدی به موضوعات مهمی همچون «مقابله با نگرانی»، «شادکامی»، «مدیریت استرس»، «مثبت‌اندیشی»، «امیدواری»، «مقابله با مشکل»، «سازگاری با شکست» و «ترک عادت» می‌پردازد. دغدغه اصلی نویسنده تولید محتواهای بسیار مؤثر در مسائل پرکاربرد روان‌شناسی است. ازاین‌رو مطالبش را با رویکردی کاملاً کاربردی نگاشته و از توصیه‌های شناختی و رفتاری به‌صورت ریز و جزئی، سرشار کرده است. درواقع می‌توان گفت هدف اصلی از نوشتن این مجموعه، بی‌نیاز کردن خواننده از مشاور است؛ به‌این‌معنا که خواننده با کمک مطالب آن بتواند خودش مشکلاتش را رفع کند.

همچنین کتاب «هوای دونفره»، دوره‌ای سه‌جلدی و دومین اثر از مجموعه کتاب‌های «آرام‌شاد» به‌طور جامع، علمی و درعین‌حال کاربردی به آموزش مهارت‌های همسرداری می‌پردازد. نویسنده در جلد نخست مهارت‌های «ارتباط مؤثر»، «گوش دادن فعال»، «بیان درست خواسته‌ها»، «انتقاد سازگارانه» و «اصلاح خطاهای فکری» را توضیح می‌دهد. در جلد دوم نیز از مهارت‌های «انجام رفتارهای خوشایند همسر»، «انتقادپذیری»، «مقابلة شناخت‌مدار با مشکلات«، «تصمیم گیری درست»، «مذاکره موفق» و «حل مسئله» گفت‌وگو می‌کند. جلد سوم نیز به‌طور کامل به بحث از «مهار خشم در زندگی مشترک» اختصاص دارد.

بیست و پنجمین نشست گنجینه خانواده با حضور حسین رستمی (مولف کتاب و سخنران) با مشارکت شرکت چاپ و نشر بین الملل برگزار می شود.

دوستداران کتاب و کتابخوانی برای بهره مندی از برنامه یاد شده می توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88706869 تماس بگیرند

نظر شما