جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۳۵۷۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
فرهنگسرای خاوران ویژه برنامه" تو شبیه کدوم کتابی" را همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب روز یک شنبه 21 آبان ساعت پانزده با حضور علاقه مندان به حوزه کتاب برگزار می کند.
برگزاری ویژه برنامهبه گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، فرهنگسرای خاوران با هدف ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در بین عامه مردم و معرفی تازه های کتاب؛ ویژه برنامه" تو شبیه کدوم کتابی" را همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب با حضور علاقه مندان به حوزه کتاب برگزار می کند.

در این برنامه که روز یک شنبه بیست و یکم آبان ماه از ساعت 15 تا 17 در سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران و با مشارکت موسسه معاک و با محوریت اعضای باشگاه صدتایی ها و پاتوق های کتاب نوجوان خاوران برگزار می شود کارشناس برنامه طیبه شامانی پس از بحث و بررسی پیرامون موضوع کتاب به نقد و بررسی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان می پردازند.

در ادامه برنامه شاهنامه خوانی توسط نوجوان باشگاه صدتایی ها؛ النا دوستی انجام خواهد شد و گروه موسیقی کودکان کار با همکاری موسسه معاک به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

تجلیل از نه نفر از کتابخوانان برتر باشگاه صدتایی ها، تجلیل از برترین های طرح کتابدارشو (همیار کتابخانه)، تقدیر از خیرین کتابخانه و تقدیر از همکارانی که بیشترین حضور و بیشترین کتاب را از کتابخانه دریافت نموده اند از دیگر بخش های این برنامه است.

فرهنگسرای خاوران در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد واقع شده و علاقه مندان برای شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33003141 تماس بگیرند.

نظر شما