پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۳۵۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ابن سینا پس از وقفه ای 4ساله روز دوشنبه 22آبان با نمایش فیلم سینمایی «اپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان فعالیت خود را از سر می گیرد.
نمایش و نقد فیلم سینمایی«اپنهایمر» در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه2، دویست و یکمین نشست باشگاه فیلم ایران زمین پس از وقفه‌ای 4ساله روز دوشنبه 22آبان ساعت 18 با نمایش فیلم سینمایی «اپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان فعالیت خود را از سر می گیرد. پس از نمایش، فیلم توسط امیر قادری نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، در حالی که نازی‌ها در سراسر اروپا با وحشت بر مردم حکومت می‌کنند، آمریکایی‌ها تصمیم می‌گیرند به فیزیکدانی مرموز به نام جی رابرت اوپنهایمر (کیلین مورفی) اعتماد کنند تا قبل از اینکه آلمان‌ها بمب هسته‌ای خود را بسازند، آن‌ها به کمک اوپنهایمر یک بمب هسته‌ای بسازند.

علاقمندان جهت شرکت در این نشست می توانند به فرهنگسرای ابن سینا به نشانی شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی ، جنب شهر کتاب ابن سینا مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های تماس 8-88366366 داخلی 103 تماس بگیرند.



نظر شما