پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۳۵۸۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوعی را برگزار می نماید.
ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در منطقه نوزدهبه گزارش روابط عمومی منطقه نوزده، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و خواندن کتاب و گسترش سطح آگاهی در بین تمامی افراد جامعه، ويژه برنامه های متنوعی را از 24 آبان اجرا می کند.

ویژه‌برنامه های «اتوبوس کتابگرد سفیر مهر » حضور در مناطق محروم منطقه نوزده با اهدا کتاب رایگان، کارگاه قصه گویی و ایستگاه نقاشی ، «دیدار با نویسنده » معرفی و خوانش دو کتاب ولیعصر و کسی کتاب هایم را چاپ نمی کند با حضور مائده نعمتی در فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود. «قصه‌ مهر» کارگاه قصه‌گویی با موضوعات روان‌شناختی، محیط زیست و حقوق شهروندی همراه با بازی برای کودکان، «کتاب در گردش» اهدا کتاب رایگان به شهروندان، «کتابخانه گردی » بازدید گروهی دانش آموزان از بخش های مختلف کتابخانه مهر، «کتابخانه تو بساز» اهدا کتاب توسط شهروندان به کتابخانه های مناطق محروم منطقه نوزده،«سخن عشق »سلسله نشست های حافظ خوانی و مثنوی خوانی در کتابخانه تلاش، «زنگ کتابخوانی»* برگزاری کارگاه قصه گویی برای کودکان در کتابخانه تلاش،‌ ثبت نام رایگان، بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب و ... اجرا می گردد.

علاقه‌مندان برای بهره بردن از برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده می‌توانند به کانال بله فرهنگ‌سرای مهر به نشانی farhangsara_mehr19 مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۰۳۵۶۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما