پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۳۵۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
معرفی کتاب "میاندار"در نشست " دانای بی زبان" روز یکشنبه28آبان ماه در کتابخانه سراج برگزار می شود
معرفی  و بررسی  کتاببه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست دانای بی زبان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و آشنایی افراد با کتاب میاندار  با حضور سارا لطفی دبیر کانون کتابخوان سراج  روز یکشنبه 28 آبان  ماه،  ساعت 10 در کتابخانه سراج   برگزار  می شود.
کتاب «میاندار» نوشته احمد مصطفایی است که از سوی  انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
 معرفی کتاب
کتاب «میاندار» سرگذشت و  زندگی سردار بسیجی حاج محمد طالبی از دوران کودکی تا به امروز است. حاج محمد طالبی یک شخصیت مردمی و رزمنده ایی است که قبل از انقلاب و بعد از آن در زمان جنگ همیشه در وسط میدان بوده. همیشه مشغول کار فرهنگی و فعالیت‌های اجتماعی بوده است. ایشان فردی نبود که به واسطه پست و مقام و شغل به سمت مردم برود و مشغول فعالیت شود. از قدیم میان مردم و جوانان بود. خیلی از جوانان را به بهانه ورزش به هیئت جذب کرده. همچنان هم به لطف خدا در وسط میدان مشغول به کار هست. این کتاب بیشتر به سرگذشت ایشان و دوستانشان در زمان جنگ می‌پردازد. به نوعی سرگذشت بچه‌های کرمانشاه را در زمان جنگ روایت می‌کند.
 علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می توانند روز دوشنبه یکم آبان ماه به نشانی سراج، نبش کوچه مرادی کتابخانه سراج مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77245761 تماس بگیرند.

نظر شما