پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۹۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
با حضور آرزو مصطفی، نویسنده کودک و نوجوان، دانش آموزان دبستان دخترانه شهید مدنی روز شنبه 28 آبان ماه از کتابخانه دکتر طوبی کرمانی بازدید کردند.
سعی می‌کنم در نوشته‌هایم به کودکان و نوجوانان انگیزه کافی برای تلاش بدهمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه دکتر طوبی کرمانی، رمان کتاب‌ها پرواز می‌کنندبا حضور نویسنده کتاب، آرزو مصطفی و جمعی ازعلاقه مندان نوجوان، معرفی و خوانده شد.
آرزو مصطفی، نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با روابط عمومی فرهنگسرای گلستان ضمن معرفی خود درباره فعالیت های علمی و فرهنگی خود اینگونه گفت: آرزو مصطفی متولد سال 1354و موسس کانون آرزوهای بزرگ هستم وکتاب‌های ما می توانیم، خاطرات یک مارمولک و کتاب‌ها پرواز می‌کنند از جمله آثارم است و در حال حاضر مربی قصه گویی خلاق هستم.
مصطفی در پاسخ به این سوال که دلیل علاقه مندی شما به نویسندگی چیست و اولین تالیف شما چه بود گفت: نویسندگی را از سالها پیش وقتی نوجوان بودم شروع کردم و آشنایی با نویسندگان کودک و نوجوان انگیزه من برای نوشتن شد،
شرکت در جلسات نقد و بررسی کتاب‌های گوناگون باعث شد با ناشران مختلف آشنا شوم و با نشریات و مجلات همکاری داشته باشم و کتاب‌هایم را به چاپ برسانم، مجموعه ما می‌توانیم اولین تالیف من بود.
ایشان درباره اینکه بیشتر در چه حوزه‌ای می نویسند اظهار داشت: کتاب‌های من در حوزه کودک و نوجوان بوده و بیشتر سعی می‌کنم در نوشته‌هایم انگیزه کافی به کودکان و نوجوانان بدهم که وقتی کاری را شروع می‌کنند به اتمام برسانند و کوشا باشند، داستان‌هایم بیشتر انگیزشی است و کتاب ما می توانیم در این زمینه موفق بوده است، همچنین درحال حاضر برای بچه‌های گروه سنی 4 تا10 سال قصه گویی خلاق همراه با نمایش و اجرای خلاق داریم و درباره قصه‌های مختلف بحث و تبادل نظر می‌کنیم.
گفتنی است در این برنامه دانش آموزان دختر مدرسه شهید مدنی پس از بازدید از بخش های مختلف کتابخانه دکتر طوبی کرمانی، با تازه های کتاب کودکان و نوجوانان نیز که در قالب نمایشگاه کتابی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی دراین کتابخانه تا 30 آبان ماه دایر است، آشنا شدند.
کتابخانه طوبی‌کرمانی در خیابان جانبازان غربی، خیابان شهید حیدری( 16 متری لشگر) روبروی بوستان آتش نشانان(کوثر سابق) واقع شده و شماره تماس 77691580 جهت آگاهی بیشتر اعلام می‌ شود.
نظر شما