جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۵۹۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
نمایشنامه «سرزمین سبز» به نویسندگی و کارگردانی بهروز خادمی خوبانی با رویکرد تربیتی و آموزش حفظ محیط زیست روز پنجشنبه 2 آذرماه ساعت: 16 در فرهنگسرای عطار نیشابوری خوانش می شود.
خوانش نمایشنامه «سرزمین سبز »در فرهنگسرای عطار نیشابوریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،کانون سیمرغ فرهنگسرای عطار نیشابوری در ادامه فعالیت های هنری خود ، نمایشنامه با عنوان« سرزمین سبز» را با موضوع حفظ محیط زیست به نویسندگی، بهروز خادمی خوبانی و مریم رضائی و کارگردانی، بهروز خادمی خوبانی و با همکاری و خوانشگری گروه هنری نوجوانان بر روی صحنه می برد.
 در خلاصه نمایشنامه «سرزمین سبز» آمده است:  در سرزمین سبز که به خاطر رفتار بد مردم با محیط زیست تنها یک درخت نیمه جان( نارنجی) به امید برگشتن میرزا که باغبان قدیمی این سرزمین و البته نجات مردم که به علت عدم اکسیژن دچار عاصم کلاغی شده اند؛ نفس می کشد ولی وقتی جان خود را که از سوی کلاغ غارتگر که او نیز فقط به خاطر بقای خود به دنبال میرزا می گردد توسط آیدا و ریحانه و البته همیاری نارنجی او را فراری داده و با نجات جان میرزا و کاشتن بذر در ریشه نارنجی مسبب زنده شدن سرزمین شأن می شوند.
عوامل اجرایی این برنامه عبارتند از: دستیارکارگردان: حسین سلیمانی فر ، نقشخوانان:حسین سلیمانی فر، مریم رضائی،  فرزانه طیاره، محمدامین الهیاری، رها لطفی، نیایش حبیبی، حلما رنجبر  و درسا صادقی و رها لطفی.
علاقمندان جهت تهیه بلیط میتوانند به تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه و یا با شماره تلفن 09366965276 تماس بگیرند و برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای عطار نیشابوری به نشانی : میدان بریانک .خیابان شهید دعوتی. خیابان شهید امیر قلی مراجعه نمایند.

نظر شما