پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۳۵۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
هفتمین نشست بچه های رستا در فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.
قهرمان شطرنج، میهمان بچه های رستا در فرهنگسرای سلامتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،، هفتمین  جلسه از سلسله نشست‌های گفتگو محور نوجوانان بچه‌های رستا با موضوع « من هم می توانم یک قهرمان ملی باشم! » با حضور یوسف کاکاوند به‌عنوان کارشناس روز دوشنبه 29 آبان در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود.
نقش و تاثیر ایمان و امید در پرورش قهرمان ملی ، سرفصل موضوعی هست که در این نشست با حضور نوجوان مورد بررسی و چالش قرار می‌گیرد. «بچه‌های رستا» برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه نوجوانان است که به منظور ایجاد بستری سالم و امن برای گفت‌وگوی نوجوانان فراهم شده است. 
در این برنامه، نوجوانان فرصتی پیدا می‌کنند تا در جلسه‌ای با حضور هم سن و سالان خود به گفت‌وگو با یکدیگر پرداخته و دغدغه و مشکلات خود را بیان کنند.
این نشست با حضور یوسف کاکاوند قهرمان چند دوره شطرنج  به عنوان کارشناس روز دوشنبه ۲9 آبان از ساعت 17 در سالن جلسات فرهنگسرا برگزار می‌شود.
این‌برنامه برای عموم آزاد و علاقه مندان جهت شرکت در برنامه می توانند به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند  مراجعه و یا با تلفن 77496138  و 77241474 تماس حاصل نمایند. 
نظر شما