شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۰۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
در هفتمین نشست گفتگو محور بچه های رستا در منطقه 18، روانشناس حوزه نوجوانان برای دانش آموزان از شاخصه‌ های یک قهرمان ملی و مسیری که او با تکیه بر امید و ایمان در زندگی طی می‌کند می‌گوید.

ترسیم مسیر زندگی یک قهرمان در هفتمین نشست بچه‌های رستابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هفتمین نشست تبیینی و گفتگو محور بچه های رستا با محوریت "من هم می توانم یک قهرمان ملی باشم "، با هدف کنشگری و آینده ‌نگری نوجوانان با حضور استاد حسین علیزاده کوزه کنان مشاور، روانشناس، مولف و مدرس حوزه نوجوانان برگزار خواهد شد.

در این نشست که دانش‌آموزان دبیرستانی مخاطب آن هستند کارشناس برنامه ضمن طرح مسئله، نوجوانان شرکت کننده را به گفتگو و بحث و نقد دعوت خواهد کرد و در ادامه دیدگاه‌های کارشناسی خود را در پاسخ به سوالات نوجوانان ارایه خواهد داد.

سلسله نشست های بچه‌های رستا به منظور راه اندازی باشگاه مخاطبان منطقه 18 و فعال سازی کرسی های آزاد اندیشی و زمینه اظهار نظر و گفتگوی نوجوانان در زمینه های مختلف برگزار می‌شود.

ششمین نشست بچه های رستا سه‌شنبه ۱۵آبان ماه جاری در دبیرستان نمونه دولتی امام حسین(ع) واقع در یافت آباد، چهار راه قهوه خانه، روبروی پمپ گاز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66207065 تماس بگیرند.

نظر شما