پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۳
کد خبر: ۱۳۶۰۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
همزمان با فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، نشست ادبی نقد و بررسی داستان کوتاه "موزاییک های لق" از مجموعه کتاب "به من نگو زن"، دو شنبه 29 آبان ماه سالجاری، ساعت 16 در کتابخانه امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.
 به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در ادامه سلسله نشست‌های ادبی کتابخانه امام جعفر صادق(ع) در ویژه برنامه "نقد قلم" ، مجموعه داستان کوتاه "موزاییک های لق" با حضور نویسنده "معصومه خوانساری"، منتقدین  ادبی "حمید رضا گیوی" ،"زلیخا فکوری فر" و "ستاره محمدی"، و جمعی از اعضای کانون ادبی قلم صادق در کتابخانه امام جعفر صادق(ع)  برگزار می شود..
بر اساس این خبر، مجموعه داستان "به من نگو زن" نگاهی زنانه با زاویه دیدهای مختلف مثل سیال ذهن، من راوی ، دانای کل، فرا واقعیت و سوم شخص به مشکلات زنان در خانه و جامعه دارد . و نویسنده سعی کرده است با تصویر سازی و فضا سازی متناسب با گره های داستانی آن را به رشته تحریر در آورد.
این خبر می‌افزاید: کتاب "به من نگو زن" در بهار 1401 توسط انتشارات مهر و دل به شمارگان 300 نسخه وارد بازار نشر شده است.
علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به کتابخانه امام جعفر صادق(ع)  واقع در خیابان نبرد جنوبی، بلوار زمزم غربی، خیابان شمشاد، شهرک گلها، انتهای خیابان لاله مراجعه، و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36319997 تماس بگیرند.

نظر شما